Badanie lekarza medycyny pracy odbędzie się w dniu 29 i 30 sierpnia 2019 (czwartek,piątek) roku w godzinach od 8:00 do 14:00 w gabinecie pielęgniarki (obok portierni). Wydawanie zaświadczeń odbędzie się w tych samych dniach w sali 28 (główny korytarz).
Regulamin rekrutacji (absolwenci gimnazjum)
Szczegółowe kryteria przyjmowania uczniów do klasy pierwszej
Salezjańskiego Publicznego Technikum w Oświęcimiu na rok szkolny 2019/2020.
Na podstawie Ustawy o systemie oświaty z dnia 7 września 1991 r. z późniejszymi zmianami, Przepisów wprowadzających ustawę – Prawo oświatowe (Dz.U. z 2017 r. poz.60), Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 marca 2017 roku w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na lata szkolne 2017/2018-2019/2020 do trzyletniego liceum ogólnokształcącego, czteroletniego technikum i branżowej szkoły I stopnia, dla kandydatów będących absolwentami dotychczasowego gimnazjum, Zarządzenia Małopolskiego Kuratora Oświaty w Krakowie z dnia 29 stycznia 2019 r. w sprawie terminów przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego i postępowania uzupełniającego w tym terminów składania dokumentów do publicznych szkół na rok szkolny 2019/2020 oraz Statutu Zespołu Szkół Zawodowych Towarzystwa Salezjańskiego, Statutu Salezjańskiego Publicznego Technikum, komisja rekrutacyjna ustala następujące kryteria naboru do Salezjańskiego Publicznego Technikum w Oświęcimiu.
§1
- O przyjęcie do klasy pierwszej Salezjańskiego Publicznego Technikum mogą ubiegać się absolwenci gimnazjum, którzy ukończyli naukę w gimnazjum w roku 2019.
- Kandydaci dokonują rejestracji internetowej (elektronicznej) – malopolska.edu.com.pl
- Kandydatów do szkoły obowiązuje ujednolicone „podanie o przyjęcie do szkoły” według wzoru stanowiącego wydruk z systemu rejestracji internetowej, które składają w szkole pierwszego wyboru.
§2
- Terminy rekrutacji (uwaga! sekretariat szkoły w sprawie rekrutacji pracuje od 9:00 do 13:00 wyłącznie w dni robocze o ile nie zaznaczono inaczej):
Uwaga. O ile nie zaznaczono inaczej (np. pierwszy lub ostatni dzień etapu rekrutacji) komisje rekrutacyjne pracują od 9:00 do 14:00.
Od 25 kwietnia do 10 czerwca 2019 r. do godz. 15.00 – rejestracja w systemie/ zakładanie konta przez kandydata/składanie podań wydrukowanych z systemu/ do sekretariatu szkoły.
Od 25 kwietnia do 27 czerwca 2019 r – weryfikacja przez komisję rekrutacyjną wniosków o przyjęcie do szkoły.
Od 21 czerwca 2019 r. do 25 czerwca 2019 r. (od 9:00 do 14.00) – Uzupełnienie wniosku o przyjęcie do szkoły ponadgimnazjalnej o oryginał świadectwa ukończenia gimnazjum, oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego.
28 czerwca 2019 r. do godz. 12.00 – Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów zakwalifikowanych i kandydatów niezakwalifikowanych.
(od 28 czerwca 2019 od godziny 12:00) do 09 lipca 2019 roku do godziny 15:00 – Potwierdzenie przez rodzica kandydata albo kandydata pełnoletniego woli przyjęcia w postaci przedłożenia oryginału świadectwa ukończenia gimnazjum i oryginału zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego oraz dokumentów wymienionych w § 3, o ile nie zostały one złożone wcześniej, a w przypadku szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe – także zaświadczenia lekarskiego zawierającego orzeczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia praktycznej nauki zawodu.
10 lipca 2019 roku godzina 12:00 – Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
Od 11 lipca 2019 r. od godziny 12:00 do 16 lipca 2019 r do godziny 14:00 – postępowanie uzupełniające. [Kontakt z sekretariatem tel. 338443464 wew.126].
Do 23 sierpnia 2019 roku do godz. 12:00– Podanie do publicznej wiadomości przez komisję rekrutacyjną listy kandydatów przyjętych i kandydatów nieprzyjętych.
§3
1.Kandydaci potwierdzający wolę podjęcia nauki zobowiązani są złożyć w sekretariacie szkoły następujące dokumenty:
- oryginał świadectwa ukończenia gimnazjum
- oryginał zaświadczenia o wynikach egzaminu gimnazjalnego
- opinia księdza katechety
- zdjęcia do legitymacji 3 sztuki (podpisane na odwrocie imieniem i nazwiskiem)
- szkolną kartę informacyjną (do pobrania na dole strony pod regulaminem)
- kartę przyjęcia (do pobrania na dole strony pod regulaminem)
- formularz oświadczeń rodzica/prawnego opiekuna (do pobrania na dole strony pod regulaminem)
- zaświadczenie/zaświadczenia o uzyskaniu tytułu laureata lub finalisty konkursów
- w przypadku kandydatów z wadami słuchu, wzroku, narządów ruchu i innymi schorzeniami orzeczenie kwalifikacyjne publicznej poradni psychologiczno-pedagogicznej, w tym publicznej poradni specjalistycznej;
- jeśli kandydat posiada to dodatkowo – wszystkie aktualne zaświadczenia o dysfunkcjach z poradni psychologiczno-pedagogicznych.
- Istnieje możliwość pozostawienia karty zdrowia – jednak powinna ona znajdować się w szczelnie zamkniętej kopercie z napisem „Informację objęte tajemnicą medyczną, do użytku w gabinecie profilaktyki zdrowotnej i pomocy przedlekarskiej w szkole”, na kopercie powinny być umieszczone informacje o kandydacie: imię i nazwisko.
§4
- Sposób przeliczania na punkty stanowi Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 14 marca 2017 roku w sprawie przeprowadzania postępowania rekrutacyjnego oraz postępowania uzupełniającego na lata szkolne 2017/2018-2019/2020 do trzyletniego liceum ogólnokształcącego, czteroletniego technikum i branżowej szkoły I stopnia, dla kandydatów będących absolwentami dotychczasowego gimnazjum, stanowiący załącznik nr 1 do regulaminu (do pobrania na dole strony pod regulaminem)).
2. Przedmioty punktowane w klasach:
Technik mechanik – monter maszyn i urządzeń
Technik mechanik – ślusarz spawacz
Technik mechanik – operator obrabiarek skrawających
Technik pojazdów samochodowych – elektromechanik
Technik pojazdów samochodowych – mechanik
Technik technologii drewna
to przedmioty:
Język polski
Język angielski
Matematyka
Geografia
§5
- Ustala się dolny limit punktowy jaki musi posiadać kandydat starający się o przyjęcie do Salezjańskiego Publicznego Technikum i wynosi on 70 punktów. Do Salezjańskiego Publicznego Technikum przyjętych zostanie 180 kandydatów o najwyższej liczbie punktów.
- Uczniowie, którzy ukończyli naukę w latach poprzednich mogą być przyjęci tylko w ramach wolnych miejsc po rekrutacji elektronicznej.
- Nie przewiduje się dodatkowego egzaminu lub postępowania kwalifikacyjnego.
pliki do pobrania: