
🡺 Kliknij, aby dowiedzieć się więcej informacji o internacie 🡸
REKRUTACJA
Zachęcamy do zapoznania się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi rekrutacji do naszego Internatu. Znajdą tu Państwo dokumenty potrzebne przy rekrutacji oraz jej harmonogram, a także regulamin a także Regulamin samego Internatu. Zapraszamy!
- Wybierając szkołę prosimy o kontakt i ustną deklarację chęci zamieszkania w Internacie (w sekretariacie lub na telefon/Mail Internatu), oraz pobranie kwestionariusza osobowego kandydata do Internatu od komisji rekrutacyjnych podczas procesu składania wniosków o przyjęcie do szkoły, które odbywać się będzie w dniach od 12 maja do 9 lipca 2025 roku do godziny 15:00 (z wyjątkiem sobót, niedziel i dni świątecznych).
- Uczniowie umieszczeni na liście kandydatów przyjętych do szkoły (16.07) i zdecydowani do podjęcia nauki w szkole potwierdzają wolę zamieszkania w Internacie poprzez dostarczenie Kwestionariusza Osobowego kandydata do Internatu, wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie przez kandydata warunków lub kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym do Internatu, dodatkowego zdjęcia, oraz ewentualnych dodatkowych oświadczeń (widniejących na stronie, w zakładce „Internat”) od 16 do 18 lipca 2025 roku do godziny 15:00.
- Podanie do publicznej wiadomości przez komisje ds. naboru listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych do szkoły i Internatu nastąpi 21 lipca 2025 roku do godziny 12:00.
- Uczniowie nieubiegający się o miejsce w Internacie w pierwszej turze rekrutacji mogą ubiegać się o przyjęcie do Internatu, jeśli ten dysponuje wolnymi miejscami, w postępowaniu uzupełniającym, które będzie trwać od 22 lipca 2024 roku.
WYMAGANE DOKUMENTY
- Dodatkowe zdjęcie
- 1a Kwestionariusz osobowy niepełnoletniego kandydata do internatu
- 1b Kwestionariusz osobowy pełnoletniego kandydata do internatu
OPCJONALNE DOKUMENTY
- 2a Internat Rezygnacja rodziców wychowanka niepełnoletniego
- 2b Internat Rezygnacja wychowanka pełnoletniego
- 3a Oświadczenie w sprawie przyjmowanych leków
- 3b Oświadczenie w sprawie wydzielania leków
- 4a Oświadczenie prawnego opiekuna obcokrajowca
- 4b Oświadczenie pełnoletniego obcokrajowca
- 5a Oświadczenie rodziców wychowanka niepełnoletniego ws. zajęć pozalekcyjnych pozaszkolnych
- 5b Oświadczenie wychowanka pełnoletniego ws. zajęć pozalekcyjnych pozaszkolnych
- 5c Oświadczenie rodziców wychowanka niepełnoletniego ws. korzystania z roweru
- 5d Oświadczenie wychowanka pełnoletniego ws. korzystania z roweru
- 6a Oświadczenie pełnoletniego kierowcy
- 7a Deklaracja o pozostaniu w internacie na kolejny rok dla rodziców wychowanka niepełnoletniego
- 7b Deklaracja o pozostaniu w internacie na kolejny rok dla wychowanka pełnoletniego
- 8a Prośba o przyjęcie na kolejny rok dla rodziców wychowanka niepełnoletniego
- 8b Prośba o przyjęcie na kolejny rok dla wychowanka pełnoletniego
KONTAKT
e-mail: internat@salezjanie.edu.pl
tel.: +48 510 163 522 (czynny w godzinach pracy internatu)
Internat czynny:
Niedziela (16:00) – Piątek (18:00)